Bedrijven die in technische omgevingen werken, zijn vaak efficiënt georganiseerd. Kostenbewustzijn, kleine teams en meetbare KPI’s kenmerken de Marketing- & Communicatieteams. Dat vereist competente en zelfstandige M&C-professionals, die zich gemakkelijk bewegen in een internationale context.
Op afstand succesvol met elkaar samenwerken, met een gemeenschappelijk doel en rekening houdend met verschillen in cultuur, taal of competenties: dat is waar het om draait. Strategia heeft ruime ervaring in het bouwen en managen van zulke internationaal opererende M&C-teams.
Hertel
Nieuwe strategie vraagt andere competenties van M&C
Hoe bouw je tijdens een drastische herstructurering een nieuw internationaal M&C-team dat met elkaar succes weet te boeken…
lees verder
Ecolog
M&C-programma’s realiseren in complexe regio’s
Wat vraagt het van de samenwerking tussen het M&C-team en de operatie als de onderneming actief is in complexe regio’s als Afghanistan, Mali en Irak…
maak een afspraak
GEA
Bouw van een nieuw corporate M&C-team
Hoe slaagt een nieuw M&C-team erin om internationaal succesvol met de lokale organisaties samen te werken en een sterk global brand te ontwikkelen …
lees verder
Wat betekent de internationale footprint van een onderneming voor de organisatie, inrichting en programma van de M&C-functie?
Hoe bouw je een high performing M&C-team van medewerkers die op diverse plekken wereldwijd zijn gestationeerd?
Wat zijn de succesfactoren om met een decentraal, internationaal, M&C-team succesvolle programma’s te realiseren?