Cases-Ecolog

Ecolog – Logistiek, Facility Management Services

Ecolog – Internationaal marketing- en communicatiemanagement, aansturing teams in Dubai/Macedonië

Ecolog is een vooraanstaande leverancier op het gebied van supply chain, bouw, technische dienstverlening, facility management en milieuservices. Zij levert die aan overheden, defensie en humanitaire organisaties en commerciele bedrijven in Oil & Gas, Mijnbouw, Energie and Infrastructuur projecten. Sinds haar oprichting 20 jaar geleden heeft Ecolog meer dan 1.100 projecten uitgevoerd en is actief in meer dan 20 landen, op 150 locaties en met zo’n 12.000 medewerkers.

Met haar hoofdkantoor in Dubai, UAE, en haar operationele diensten in Tetovo (Macedonië) levert Ecolog haar ‘mission critical’ dienstverlening in een breed scala van regio’s, ook in ’s werelds meest ontoegankelijke en uitdagende omstandigheden. Ecolog is actief in het Midden-Oosten, Afrika, Azië, Europa en de USA.

Namens Strategia heeft Peter Bassa in 2015/2016 als Chief Marketing Officer de ontwikkeling van de nieuwe strategie ondersteund, de afdeling M&C vanuit Macedonië geleid en een brede toolkit aan M&C-middelen ontwikkeld. Specifieke aandacht is uitgegaan naar de ontwikkeling van de nieuwe strategie en positionering van de Groep voortvloeiend uit de sterke groei van de organisatie, de ontwikkeling van de M&C-organisatie op internationale basis, ontwikkeling van een professionele M&C-toolkit zoals website, presentaties, documentatie, versterking van de media-aanpak, location- en project based branding, interne communicatie en het opzetten van een professionele aanpak van de HSEQ-communicatie.

Employees - Safety

Ecolog Quality & Safety: Safety First. Always.
Ecolog heeft een sterke ambitie om haar kwaliteits- en veiligheidsbeleid op een zeer hoog niveau te organiseren. Gezien haar aanwezigheid in vaak uitdagende, en niet altijd ongevaarlijke, omstandigheden wordt er intensief aandacht besteed aan de veiligheid van haar medewerkers. In nauwe samenwerking met de afdeling HSEQ van Ecolog is een company-breed programma ontwikkeld om de ‘Safety First’ aanpak diep in de organisatie te laten leven.

Ecolog. Een echte multi-national
In een kort tijdsbestek van zo’n 20 jaar is Ecolog uitgegroeid tot een leidende partij in haar markt. Ongekende dynamiek en ondernemingslust kenmerkt de vele nationaliteiten die voor Ecolog werken op de meest bijzondere plekken in deze wereld. Interne communicatie moet dan ook mensen verbinden die elkaar nooit zullen zien, cultuurverschillen overbruggen en medewerkers binden aan de ‘family’ die Ecolog heet.